Dubbele boeking IZY

Date : 23/10/2018


De laatste dagen ontvingen wij meerdere klachten van reizigers die een probleem ondervonden bij het online aankopen van een ticket voor een IZY-trein (de lagekost-trein van Thalys).

Door een storing (waarvan de oorzaak nog onduidelijk is) wordt de eerste poging tot betaling geweigerd. Bij de volgende poging gaat de betaling toch door. Na de aankoop stellen de reizigers echter vast dat de er twee boekingen werden gemaakt en dat het bedrag tweemaal werd aangerekend.


Ons advies:

-        Wordt er een transactie geweigerd? Controleer eerst of het bedrag toch niet werd aangerekend.

 

-        Werd de boeking toch tweemaal uitgevoerd? Neem onmiddellijk contact op met de klantendienst van IZY via haar contactformulier:  https://www.izy.com/nl/contact-us (Kies voor de categorie “Klachten”, onderwerp “Andere vraag”).

 

-        Niet tevreden over de behandeling van je klacht door IZY of kreeg je na 1 maand nog steeds geen antwoord? Neem dan contact op met ons: http://www.ombudsrail.be/nl/contact.html?IDD=92&IDC=6

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®