De Ombudsdienst voor de treinreizigers


Klare taal bij de ombudsdienst

U kreeg geen bevredigend antwoord op uw klacht bij de spoorwegmaatschappij? U wil dat de ombudsdienst bemiddelt?

De ombudsdienst bemiddelt kosteloos.

De ombudsvrouw is onafhankelijk. Zij is geen personeelslid van een spoorwegonderneming. Zij kan in alle vrijheid een oplossing voorstellen.

De ombudsvrouw luistert naar u. Zij behandelt u als een klant. Voor haar en haar medewerkers bent u geen dossier.

De ombudsdienst onderzoekt uw klacht. Alle elementen worden gewikt en gewogen. U wordt volledig op de hoogte gehouden.

De ombudsdienst reageert snel. Een enthousiaste, ervaren ploeg staat voor u klaar, bezorgd voor een correcte relatie tussen de klant en de spoorwegonderneming.

De ombudsvrouw streeft billijkheid na. Zij stelt redelijkheid voorop bij de aanpak van elk probleem. Zij zoekt naar een rechtvaardige oplossing.


Beste reiziger,

De ombudsdienst is uitzonderlijk niet telefonisch bereikbaar op donderdag 15 november. U kan ons dan ook niet persoonlijk bezoeken op kantoor.

U kan wel steeds een klacht indienen via het webformulier, fax of e-mail. 

Bedankt voor uw begrip.



Belangrijk ! Onze contactgegevens zijn gewijzigd.

Adres: Koning Albert II-laan 8 bus 5, 1000 Brussel

Tel.: 0800 25 095

E-mail: klachten@ombudsrail.be

Nieuwsberichten

09/11/2018

Dossier in de kijker: Elektronische Portefeuille

lees meer

31/10/2018

Dossier in de kijker: tarieven B-Parking

lees meer

23/10/2018

Dubbele boeking IZY

lees meer

11/10/2018

Kiezersbiljet

lees meer

05/09/2018

“Stipt” is niet altijd “op tijd”

lees meer

31/08/2018

Dossier in de kijker: ticketautomaat hapert, NMBS corrigeert

lees meer

23/08/2018

Met de luchthaventrein vlieg je vlotter weg. Of niet ... ?

lees meer

08/08/2018

Dossier in de kijker : Fout op het treinticket

lees meer

03/08/2018

Administratieve boetes

lees meer

26/07/2018

De nieuwe vertrekprocedure in detail

lees meer

alle nieuws

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®