De Ombudsdienst voor de treinreizigers


Klare taal bij de ombudsdienst

U kreeg geen bevredigend antwoord op uw klacht bij de spoorwegmaatschappij? U wil dat de ombudsdienst bemiddelt?

De ombudsdienst bemiddelt kosteloos.

De ombudsvrouw is onafhankelijk. Zij is geen personeelslid van een spoorwegonderneming. Zij kan in alle vrijheid een oplossing voorstellen.

De ombudsvrouw luistert naar u. Zij behandelt u als een klant. Voor haar en haar medewerkers bent u geen dossier.

De ombudsdienst onderzoekt uw klacht. Alle elementen worden gewikt en gewogen. U wordt volledig op de hoogte gehouden.

De ombudsdienst reageert snel. Een enthousiaste, ervaren ploeg staat voor u klaar, bezorgd voor een correcte relatie tussen de klant en de spoorwegonderneming.

De ombudsvrouw streeft billijkheid na. Zij stelt redelijkheid voorop bij de aanpak van elk probleem. Zij zoekt naar een rechtvaardige oplossing.




Belangrijk ! Onze contactgegevens zijn gewijzigd.

Adres: Koning Albert II-laan 8 bus 5, 1000 Brussel

Tel.: 0800 25 095

E-mail: klachten@ombudsrail.be

Nieuwsberichten

08/08/2018

Dossier in de kijker : Fout op het treinticket

lees meer

03/08/2018

Administratieve boetes

lees meer

26/07/2018

De nieuwe vertrekprocedure in detail

lees meer

19/07/2018

VACATURE : Jurist (m/v/x) voor de Ombudsdienst voor de Treinreizigers

lees meer

17/07/2018

Dossier in de kijker: Dubbele betaling

lees meer

12/07/2018

Go Unlimited

lees meer

05/07/2018

Cel Buurtbewoners

lees meer

27/06/2018

Staking 28-30 juni: heb ik recht op compensatie?

lees meer

20/06/2018

Wanneer vervalt mijn abonnement?

lees meer

07/06/2018

Persbericht - Jaarverslag 2017 van de ombudsdienst voor de treinreizigers

lees meer

alle nieuws

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®