De Ombudsdienst voor de treinreizigers


Klare taal bij de ombudsdienst

U kreeg geen bevredigend antwoord op uw klacht bij de spoorwegmaatschappij? U wil dat de ombudsdienst bemiddelt?

De ombudsdienst bemiddelt kosteloos.

De ombudsvrouw is onafhankelijk. Zij is geen personeelslid van een spoorwegonderneming. Zij kan in alle vrijheid een oplossing voorstellen.

De ombudsvrouw luistert naar u. Zij behandelt u als een klant. Voor haar en haar medewerkers bent u geen dossier.

De ombudsdienst onderzoekt uw klacht. Alle elementen worden gewikt en gewogen. U wordt volledig op de hoogte gehouden.

De ombudsdienst reageert snel. Een enthousiaste, ervaren ploeg staat voor u klaar, bezorgd voor een correcte relatie tussen de klant en de spoorwegonderneming.

De ombudsvrouw streeft billijkheid na. Zij stelt redelijkheid voorop bij de aanpak van elk probleem. Zij zoekt naar een rechtvaardige oplossing.



Belangrijk ! Onze contactgegevens zijn gewijzigd.

Adres: Koning Albert II-laan 8 bus 5, 1000 Brussel

Tel.: 0800 25 095

E-mail: klachten@ombudsrail.be

Nieuwsberichten

11/03/2019

Storm op het spoor: wat zijn mijn rechten?

lees meer

22/02/2019

Geen antwoord op je klacht? Wat nu?

lees meer

12/02/2019

Staking 13 februari

lees meer

30/01/2019

Wijziging tarieven NMBS op 01/02/2019

lees meer

18/01/2019

Diabolotoeslag

lees meer

11/01/2019

Dossier in de kijker: scherm ticketautomaat

lees meer

13/12/2018

Kies het juiste ticket voor de juiste prijs

lees meer

09/11/2018

Dossier in de kijker: Elektronische Portefeuille

lees meer

31/10/2018

Dossier in de kijker: tarieven B-Parking

lees meer

23/10/2018

Dubbele boeking IZY

lees meer

alle nieuws

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®