Problemen bij het versturen van het klachtenformulier op de NMBS-website

Date : 25/11/2016

De NMBS-website heeft te kampen met een technisch probleem waardoor het versturen van online webformulieren (contactformulier en formulieren voor compensatieaanvragen) niet correct verloopt.

Reizigers die hun klacht of compensatieaanvraag niet kunnen indienen, mogen hun formulieren afgeven aan het loket, overmaken per post of het webformulier later opnieuw raadplegen.

Houd zeker een kopie bij van de documenten die u per post opstuurt of afgeeft aan het loket. Vraag van alles wat u aan de loketbediende bezorgt ook een ontvangstbewijs.

Als bovenstaande opties niet volstaan, zij wij bereid om – zolang dit technisch probleem aanhoudt – uw klacht door te sturen naar de NMBS. Het volstaat dat u ons de nodige stukken bezorgd op ons e-mailadres ombudsman@b-rail.be.

De NMBS laat eveneens weten zich soepel op te stellen wat betreft de indieningstermijn van compensatieaanvragen.

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®