Klachten over IZY


Ombudsrail ontvangt regelmatig klachten of vragen van reizigers die treintickets kochten bij IZY. IZY is een low-cost hogesnelheidstrein tussen Brussel en Parijs en is een handelsmerk van Thalys.

In veel gevallen werd de klacht of vraag echter nog niet voorgelegd aan IZY zelf. Dit komt omdat het voor sommige reizigers niet duidelijk is hoe ze de klantendienst van IZY kunnen contacteren.

Op de website van IZY wordt er enkel verwezen naar een online contactformulier. Deze informatie zit verstopt in de FAQ-rubriek.

IZY stelt geen telefoonnummer ter beschikking dat je kan bellen bij eventuele problemen.

IZY heeft wel een Facebook- en Twitterpagina. Via deze weg kan je ook hulp vragen. Deze kanalen kunnen vooral handig zijn als je dringend een oplossing nodig hebt.

Niet tevreden over de oplossing die IZY voorstelt? Kreeg je geen antwoord binnen een periode van één maand? Neem contact op met Ombudsrail. Wij zullen je klacht verder onderzoeken.

share