Compensatie op je bankrekening

Date : 03/05/2018


Kwam je met meer dan 60 minuten vertraging aan op je eindbestemming? Wist je dat je de compensatie ook op je bankrekening kan laten storten?

Volgens de standaardprocedure ontvangen MOBIB- en abonnementhouders de compensatie voor vertragingen op het binnenlandse spoornet via hun persoonlijke elektronische portefeuille. Met dit bedrag kunnen ze dan NMBS-producten aankopen. Andere treinreizigers ontvangen dit onder de vorm van waardebonnen die 1 jaar geldig zijn.

Het is echter ook mogelijk om de compensatie te laten overschrijven op je bankrekening. Dit doet de NMBS enkel op verzoek. Hiervoor moet je jouw bankrekeningnummer vermelden op het aanvraagformulier. Op het online formulier kan je dit invullen in het vak “Eventuele details ...”.

Meer informatie over het aanvragen van compensatie vind je hier: http://www.belgianrail.be/nl/klantendienst/compensatie-bij-vertraging/compensatie-aanvraag.aspx

Development & Web design by defimedia, Powered by AToms®